Erica här (: <3

chacha bloggen ^^ <3
Idag såå har jag varit i stallet typ hela dagen så har inte kunnat ta hand om Acire idag , har bara bytt vatten , ny mat och grävt lite i sanden ^^
Sen så har hon även fått lite majs!
De va skit gott enligt henne (a)
Sen igår så fick alla 3 lite rå-kött !
Visste faktiskt inte att dom kunde äta de men jag kollade snabbt i några papper och där står de att dom tydligen älskade rå-kött!
Lite coolt faktiskt ^^^
Undrar vad dom mer kan äta , asså menar inte äpplen och så menar sånt som vi männskor äter imprensip varje dag;D
Men nu måste jag nog dra och skriva på min andra  blogg
www.spambanan.blogg.se , LÄS (: <3
Acire i en mugg ^^ ♥
/  E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0