Okeej! Lite längre

Hellu! Ahh nu är jag hemma igen från Erica och jag kan då skriva ett längre inlägg eftersom jag åtminstånde har ett normalt mellanslag. Hah erra har ju tappat sitt xD

Okeej, men de börja me att jag kom dit o jag släppte ut Casper på golvet bara för vana. Slängde ner hjulet till Bonuz som var så jävla hyper och Acire fick springa i bollen. Casper började jaga henne som en jävla galning och vi började fatta att det var något på gång.
Sen tog vi ut Acire ut bollen och släppte in Casper i sin bur. Vi la Acire på ett av hennes burplan som hon har i hennes bur, och då ställde hon sig i brunstigställningen. Så ja, de var alltså äntligen dags för oss att få para Lilla Bonuz med henne, Happy face! (:

Klockan var 19.40 när dom började och det tog inte mer än 20 minuter innan dom var klara. Så lite innan åtta var dom alltså klara. De gick grymt fort! Vi hade lixom förberedit oss på lixom 1 timme som vi läst att de kan ta ;o

Han försökte först para sig me hennes huvud för han fattade inte vart han skulle "köra igång" hahah, asså vafan jag tänker inte prata med detaljer här hahah, men nu är de förhoppningsvis klart och om sexton dagar har vi en massa bebbisar :D
Bilder kommer sen, från första dagen tills hon ska föda. Fast alla bilder kommer samtidigt, så ni får se de sen ;)

Hade!
/ Matilda


Pluttis ska bli pappa :D


Acires söta bror o min bebbe Casper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0